Онлайн-підтримка користувачів

Задавайте будь-які питання нашим консультантам, за допомогою спеціальної форми нижче. Відповіді публікуються 24/7. Для швидкого зв'язку використовуйте сторінку контактів.

Вихід

  • Avatar Влада
    Здравствуйте,я забронировала 10 занятий на уровень Intermedia .Как узнать реквизиты оплаты и расписание группы?Когда начало занятий ?
  • Avatar Oxford School
    Доброго дня! Посилання на оплату відправили Вам у повідомленні. Ви зможете зареєструватися на заняття вже з понеділка, самостійно обираючи зручні дні та час для занять.
  • Avatar Іванна
    Доброго дня, як отримати свій індивідуальний код?
  • Avatar Oxford School
    Доброго дня, Іванна! Зазвичай цей код надається у день першого заняття (в смс повідомленні).
  • Avatar Катерина Іванишина
    Вітаю! Як я можу пройти тест на визначення рівня? (Не маю зв’язку МТС зовсім, не надходить повідомлення)
  • Avatar Oxford School
    Доброго дня, Катерина! На жаль, з чатом на нашому сайті тимчасові технічні проблеми, тому будь ласка, зверніться до нас у приватні повідомлення Instagram або Facebook і ми допоможимо з Вашим питанням.
  • Avatar Влад Усатенко
    Доброго дня, в мене був оплачений повний курс B2, до війни були заняття. Коли вони відновляться?
  • Avatar Oxford School
    Доброго дня! Для продовження навчання, будь ласка, заповніть спеціальну форму у спливаючому вікні на нашому сайті. Щойно це зробить переважна більшість наших студентів, Вам надійде смс з детальною інструкцією щодо подальшої реєстрації на заняття.
  • Avatar Надія
    Вітаю вас, команда Oxford School. Я студентка групи Intermediate #7-0923. Завдяки моєму викладачу, я знаю, що від сьогодні ви виходите на зв’язок, тому що коли розпочалась війна жоден з адміністрації і керівництва не зв’язався ні з групами студентів і навіть з викладачами, щоб ті інформували нас стосовно занять та тих коштів які вам були вже відправлені та ті які кожен місяць надходили до вашого банківського рахунку у чай війни! У час, коли люди залишились без житла, без грошей а дехто і без їжі, ви, дозволили собі красти гроші за зайняття яких не існувало, щомісячно вам надходили кошти за повітря. Враховуючи це, та те, що ви за весь час не вийшли на зв’язок на вас можна сміливо заявити по поліції та відкрити справу, дякувати моєму товаришу адвокату, який мене проінформував. Ви не мали права отримувати кошти за послуги які не надавали. Отже я вам висилаю виписку з мого банківського рахунку, де знімалась оплата щомісячно і надходила до вашої школи. Я залишаю свій номер мобільного для зв’язку та буду очікувати свої гроші за весь період! Лютий - травень. 0631348610
  • Avatar Oxford School
    Вітання Надія. Адміністрація школи не виходила на зв"язок, так як наші співробітники були у бомбосховищах, підвалах, паркінгах та інших укриттях, як і багато інших людей у цей час. Доступу до баз даних та аккаунтів не було, щоб відповісти на ваші питання. З сьогоднішнього дня ми на зв"язку і робимо все можливе і неможливе, щоб відновити навчання для наших студентів. Інформація про це доступна на сайті вже більше тижня. Якщо у вас виникли будь-які питання, які не пов"язані з навчанням або доступу до наших послуг, просимо вас звертатися до адміністрації на електронну пошту osk@oxford-school.com.ua, так як на відновлення доступу до нашої АТС і перенесення її на хмарну мережу ще потребує часу. Ми обов"язково відповімо вам на всі ваші питання. Дякуємо за ваше звернення.